mandag 20. april 2009

Råtten snø

Jeg så nettopp Død Snø, en film som ikke er like bra som Tykt og tynt... Hvis du ikke har sett den, så handler den om en gjeng medisinstudenter som blir utsatt for sultne nazizombier på påsketur i Finnmark. (Studentene er på påsketur, ikke zombiene, for å være presis.) Forøvrig ser disse studentene ut til å ha en snittalder på 32, eldre ungdommer har jeg ikke sett på film siden Grease...

Død Snø har ingen ting å komme med som ikke er gjørt bedre før andre steder, som i Evil Dead eller andre norske skrekkfilmer som Fritt Vilt og Villmark. Den er ikke skummel, ikke spennende, ikke morsom og ikke særlig godt laget.

Jeg tror jeg skal legge skrekkfilmbrillene mine på hylla til Sam Raimis Drag me to Hell kommer på kino.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Om meg

Filmviter og besserwisser fra Trondheim som har sitt virke som lektor i mediefag i Oslo.